0

WRZEŚNIOWE GRZESZKI

Zobacz blog

Tyle razy zabierałam się za podsumowanie września, że z powodu nawału pracy mało brakowało, a ten wpis w ogóle by nie powstał. Niestety, moje moce przerobowe są ostatnio mocno ograniczone.

Włączyłam Lorde i jedziemy…

Wrześniowe posty
Naładowana słoneczną i jeszcze wakacyjną energią powiłam ich aż 7, co przy obecnej sytuacji zawodowej wprawia mnie w ogromne zdumienie.
Ktoś kiedyś powiedział – niestety nie pamiętam kto, ponieważ przez mój mózg przepływa tyle informacji, że momentami mam problemy ze zlokalizowaniem źródła – że nie można być najlepszym we wszystkim. I tu zmierzam do puenty, typowe blogi lifestylowe nie mają szansy bytu, co stwierdził nawet Wszechmogący i Wszechobecny Kominek. Chociaż, kto by się tym przejmował, jeśli lubcie pisać, nikt Wam tego nie zabroni.
Wracając do postów, Copywriterka uraczyła Was prawdziwą rozwojowo-biznesową plagą nowinek i teorii, zaczynając od najstarszego:

Dla marzących o karierze pisarskiej, kilka sprowadzających na ziemię podpowiedzi. 
JAK PISAĆ, BY ZYSKAĆ CZYTELNIKÓW

Dla pasjonatów pracy w domu.

Dla maniaków SEO i przodowników w  Google.
NAJPOPULARNIEJSZA METODA POZYCJONOWANIA STRON I BLOGÓW 
Dla wkurzonych na  facebookowych cwaniaków.
CZY TWITTER WYKORZYSTA CWANIACTWO FACEBOOKA? 
Dla przyszłych copywriterów, czyli dla mojej konkurencji. A niech Was kaczka kopnie.
Dla przedsiębiorców marzących o pozyskaniu uwagi konsumentów.
Ostatni post zapoczątkował wizualną metamorfozę na blogu. 

Z prywatnego podwórka

Czekam na decyzję w sprawie wersji papierowej mojej książki, pierwotnie i tak marzyłam o ebooku, więc wersja papierowa nie znajdowała mojego uznania. Jeśli się okaże, że jednak będzie, nie zamierzam rozpaczać.
Z newsów bardziej optymistycznych, skróciłam włosy z krótkich na krótsze, wyglądam wystrzałowo, ale nie zamierzam się pokazywać,  to nie blog modowy.
Co jeszcze, aaa, kto lubi czekoladę?
To moja antystresowa ostoja.
Jedzcie tylko gorzką, smacznego!

copywritingŚLEDŹ copywritingOBSERWUJ copywritingZAGLĄDAJ copywritingINSPIRUJ SIĘ
Nie kopiuj bez zezwolenia, skontaktuj się ze mną i w przypadku wykorzystania treści, podaj źródło pochodzenia informacji.
Image and video hosting by TinyPic
Dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.