0

NAJPOPULARNIEJSZA METODA POZYCJONOWANIA STRON I BLOGÓW

Zobacz blog

SEO optymalizacja

Plan SEO obejmuje wiele parametrów, wśród których najważniejsze miejsce zajmuje OPIS.

Jego wartość jest strategiczną formą pozycjonowania.
Gdzie umieszczamy opis
Opis zazwyczaj usytuowany jest w kodzie źródłowym pomiędzy <head> </ head>, zaraz po tytule i przed słowami kluczowymi, chociaż kolejność może się zmieniać.
Według polityki Google, meta tagi są doskonałym sposobem optymalizacji dla webmasterów.
Jeżeli opis jest naprawdę dobry, klikasz bez zastanowienia. Na tym polega magia pisania chwytliwych tekstów czyli popularny copywriting. Należy dotrzeć z konkretnym, niebanalnym  przekazem do danej grupy docelowej.

Co należy wiedzieć o opisach

1. Standardowa, zalecana długość opisu to 150 znaków, ale można spotkać  opisy bardziej rozbudowane.
2. Każdy opis musi być niepowtarzalny i różnić się od siebie.
3. Opis musi być dopasowany do zawartości treści strony www, powinien posiadać spójną strukturę tekstową.
4. Umieszczamy w tekście słowa kluczowe.
5. Zlecamy zredagowanie treści copywriterowi,  dostarczamy listę słów kluczowych.
Oto smaczny przepis na SEO dla wujka Google!

Kontrolowanie wyszukiwarek w celu pozycjonowania marki, jest najszybszą metodą pozyskania ruchu na stronie.


Tutaj jest moja strona i wpis blogowy, Wikipedię ciężko przebić 🙂  (09.09.2014, godzina 10:23 na frazę Copywriting)

 

copywritingŚLEDŹ copywritingOBSERWUJ copywritingZAGLĄDAJ copywritingINSPIRUJ SIĘ
Nie kopiuj bez zezwolenia, skontaktuj się ze mną i w przypadku wykorzystania treści, podaj źródło pochodzenia informacji.
Image and video hosting by TinyPic
Dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.