0

JAKI WPŁYW NA KLIENTÓW MAJĄ DARMOWE UPOMINKI

Zobacz blog

Produkty promocyjne są pomysłową i innowacyjną formą bezpłatnej reklamy.
To nic innego, jak pozycjonowanie marki na rynku.

Dlaczego są one tak istotnym magnesem przyciągającym  uwagę klientów i konsumentów?

1. Stymulacja sprzedaży
W kampanii reklamowej nie może zabraknąć elementów promocyjnych.
Każda osoba przechodząca obok stoiska reklamowego zareaguje pozytywnie na otrzymany upominek.Ulotki reklamowe powoli odchodzą już do lamusa. 
Na podium wdarły się przebojem kolorowe długopisy, koszulki, czapeczki, kubki, parasole, barwne foldery czy  notebooki z logo marki.

2. Public relations
Utrzymanie poprawnych relacji firmowych gwarantuje sukces na polu biznesowym. 
Ten rodzaj współpracy jest kultywowany szczególnie przez małe i średnie przedsiębiorstwa.
Wymiana prezentów reklamowych pomiędzy firmami, pomaga zachować partnerski układ, a dzięki upominkom, możemy wyrazić wdzięczność i okazać szacunek.
Istnieje wiele katalogów promocyjnych, z których znajdziemy ogromną ilość kartek biznesowych, zegarków, długopisów, USB,  podkładek pod mysz itp.
Wszystko zależy od preferencji zamawiającego. Dodatkowo, każdy upominek zostaje opatrzony w  logo firmy i jej dane kontaktowe.

3. Promocja wewnątrz firmy
Coraz w firmach wdrażane są programy lub punkty bonusowe dla pracowników.
Wszelkie akcje reklamowe mają na celu wywołanie określonych reakcji:
  • Zwiększenie wydajności pracy
  • Nagradzanie starań
  • Artykuły z logo firmy, zyskują miano profesjonalnych i pożądanych atrybutów

4. Wybór odpowiedniego prezentu

Wizerunek  marki zależy w dużej mierze od wyboru prezentu.
Warto przejrzeć katalogi i skontaktować się z działem handlowym firmy oferującej gadżety promocyjne. Ludzie lubią otrzymywać  bibeloty za darmo! Nie warto pozbawiać ich tej przyjemności, bo to doskonała reklama.

PS Mój zbiór firmowych gadgetów opiewa na olbrzymią ilość długopisów, chyba zacznę je sprzedawać na Allegro.
A Wy  macie jakieś firmowe upominki?

Ten wpis to moje pożegnanie z tym blogiem. Bez obaw, nie kończę przygody z blogowaniem, teraz możecie mnie spotkać TUTAJ. To pierwsze podrygi tego bloga, więc bądźcie wyrozumiali 🙂 Zapraszam Was serdecznie w nowe miejsce.

copywritingŚLEDŹ copywritingOBSERWUJ copywritingZAGLĄDAJ copywritingINSPIRUJ SIĘ
Nie kopiuj bez zezwolenia, skontaktuj się ze mną i w przypadku wykorzystania treści, podaj źródło pochodzenia informacji.
Image and video hosting by TinyPic
Dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.