0

JAK ZOSTAĆ BONDEM COPYWRITINGU W 7 KROKACH?!

Zobacz blog


Dziś słów kilka o marketingu, copywritingu, Bondzie i sensacyjnych manewrach pod presją czasu. 
Copywriting to nie wodolejstwo
Marketing jest niezmiernie szeroką dziedziną prezentującą dane produkty za pomocą druku, treści, internetu, radia, telewizji, promocji, reklamy itp.
Marketing jest jak ocean, szeroki, głęboki, a do brzegu daleko.
Copywriting będzie naszym kołem ratunkowym, ponieważ redagowanie treści jest ważną częścią składową marketingu.
Stworzenie oryginalnych tekstów ma na celu przekonanie klienta do danego produktu, usługi, marki.
Wszak wszystko jest dla ludzi!

Ambitne zamierzenia i tajne działania

Jeżeli chcesz stać się copywriterem z krwi i kości, musisz przygotować się na szaleńcze tempo, stres, fanaberie klientów, żądania, prośby i groźby.
Może trochę przesadziłam, ale marketing rządzi się swoimi prawami.
To swoiste pole minowe pełne niewypałów.
Uważaj!
Aby uprzytomnić Ci, w jaki sposób możesz przeistoczyć się w prawdziwego bohatera reklamy, posłużę się metodą kroków.
1. Miłość do pisania.
Od czegoś musisz zacząć.  Pisz i poddawaj ocenie swoje autorskie dzieła.
2. Praca pod presją czasu.
Jeżeli nie jesteś w stanie pracować pod presją czasu i środowiska, copywriting z pewnością nie jest dla Ciebie. Wielkie idee stworzenia wiekopomnego dzieła odłóż na półkę, liczy się czas i wynik.
3. Nauka tworzenia rozmaitych treści.
Ćwicz styl, ortografię, ucz się prawidłowego przelewania myśli na papier.
4. Portfolio.
Kolekcjonuj  dokonania pisarskie.
Udowodnij, że masz potencjał i warto w Ciebie zainwestować.
5. Nowinki.
Śledź newsy marketingowe, przyswajaj wiadomości  o nowych technologiach. Bądź wszechstronnym copywriterem.
6. Wiara w siebie. 
Zarządzaj swoją karierą, poszukuj wciąż nowych dróg rozwoju, wyjdź z inicjatywą, pokaż się społeczeństwu.

7. Pozbądź się lęku.
Nie od dziś wiadomo, że do odważnych świat należy.

Pozostając w konwencji bondowskich kwalifikacji,
krótka historia filmowych ekranizacji z tym jakże pociągającym superbohaterem.

PS Według mnie, najlepszym Bondem był Sean Connery.   

copywritingŚLEDŹ copywritingOBSERWUJ copywritingZAGLĄDAJ copywritingINSPIRUJ SIĘ
Nie kopiuj bez zezwolenia, skontaktuj się ze mną i w przypadku wykorzystania treści, podaj źródło pochodzenia informacji.
Image and video hosting by TinyPic
Dalej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.